، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

ساراجون

بزرگ شدن ات

1394/11/13 9:18
نویسنده : مامان سارا
138 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقته بخاطر مشغله کاری و زندگی اینجا مطلب نگذاشتم حسابی دور و برم شلوغ بوده و نتونستم خاطرات تو رو اینجا بنویسم

خیلی خوشحالم از اینکه خدا رو شکر از همه چیز بر وفق مراد تو و من هست بزرگتر و فهمیده تر شدی و منم راحت تر شدم و به کارهام می رسم

کارهات و شیرین زبونی هات قابل تقدیر و ستایش هست همه دوستت دارن و عاشق ات هستن

وقتی بامن قهر میکنی میگی بمن دیگه مامانت نیستم یا بابات دعوا میکنی میگی دیگه بابات نیستم ( جملات رو برعکس میگی )

وقتی باهم میایم خونه میگی مامان من برنامه ی کودک نگاه میکنم و با عروسکام بازی میکنم تو هم به کارهات برس (منم کلی ذوق میزنم )

تلفن و آیفون رو برمیداری و قشنگ صحبت می کنی به صداها و ورود و خروج ها عادت کردی و می شناسی

عاشق مسواک زدن و دستشویی رفتنی چون میری اونجا آب بازی میکنی با خودت و شعر میخونی منم متوجه نمیشم چون سرگرم کارهام هستم می بینم یه ساعتی هست تو دستشویی هستی و با خودت سیر و ساحت میکنی خندونک

وقتی دارم آشپزی می کنم بهم میگی کمک لازم نداری بغل

هرشب وقتی میریم توی رختخواب بغلم میکنی و بوس و نازم میکنی نمی دونی این لحظات رو چقدر دوست دارم

عاشق این بوس کردن و ناز کردن ات هستم تمام خستگی هام و تمام ناراحتی هام از بین می بری

بهم میگی برام تولد بگیر من بزرگ شدم

خیلی خوشحال از اینکه بزرگ شدی و دختر فهمیده ای هستی و بیشتر از سن  ات می فهمی

دوستت دارم و عاشق ات هستم دخترم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ساراجون می باشد