، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

ساراجون

دستهای کوچک ات

1394/12/18 10:21
نویسنده : مامان سارا
134 بازدید
اشتراک گذاری

روزبه روز بزرگتر و عاقل تر میشی

شدی همه ی دنیای من

اگه چه سالهاست برادرم رو ندیدم و ارزومو اینه که ببینمش و بغلش کنم و یه بار دیگه وجودش رو لمس کنم

تو که کوچیک هستی و قد و اندازه ات به نیم متر نمی رسه شدی تمام دنیای من

شدی تمام نداشته های من وقتی باهات حرف میزنم و در دل میکنم خیلی خوب می فهمی

شدی پدر و مادر ام که بخاطر موقعیت زندگی نبودن تا به من راه و رسم دنیا و زندگی رو یاد بدن

شدی برادر و خواهرام که  هر کدوم پی زندگی خودشون هستن و خوشی و ناخوشی زندگی خودشون رو دارن

وقتی دستم رو زیر چونه ام میزنم و فکر میکنم بهم میگی مامانی ناراحتی چرا ناراحتی از من ناراحتی

عاشق این توجه کردن ات هستم

با وجود تو نیم وجبی انگاری زندگی ام کامل شده و نیاز به محبت هیچ کسی ندارم

وقتی ظرف می شورم میای با اون دستای کوچولوت کمک می کنی

وقتی لباس تا میکنم ، وقتی جارو میکنم توی همه ی کارها منو یاری می کنی

شدی همدم من

شدی یه تیکه از وجود من

وقتی گریه می کنم

با دستای کوچولوات اشکهامو پاک میکنی و منو بغل میکنی و بوسه بارون

خیلی خوشحالم که خدا تو رو بمن داده

باوجود تو تمام نداشته هام و تمام غم و غصه هام برطرف میشه

نیم وجبی من دنیای تو هرچند که کوچیک هست

اما ارزشش از دنیای ماها بهتره و بیشتره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

biiitaaa
20 اسفند 94 22:41
مادر يعني : معرفت ، گذشت ، محبت . . .با وبلاگتون خيلي حال کردم بقول خودمونيا دمتون گرم واقعا وبلاگ محشري دارين اميدوارم هميشه شاد باشين و سلامت به سايت ماهم سري بزني شايد به دردتون بخوره يروزي
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ساراجون می باشد