، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

ساراجون

مادر

1391/2/9 7:56
نویسنده : مامان سارا
278 بازدید
اشتراک گذاری

کاشکی می شد بهت بگم
چقدر صدات رو دوست دارم
چقدر مثله بچه گی هام
لالایی هات رو دوست دارم
***
ساده گی ها تو دوست دارم
خستگی ها تو دوست دارم
چادر نماز و زیر لب
خدا خدا تو دوست دارم
***
کاشکی رو طاقچه دلت
آینه و شمعدون می شدم
تو دشت ابری چشات
یه قطره بارون می شدم
***
کاشکی می شد یه دشت گل
برات لالایی بخونم
یه آسمون نرگس و یاس
تو باغ دستات بشونم
***
بیا که می خوام تو چشات
ستاره هام رو بشمرم
پیشم بمون که تا ابد
دنیا رو با تو دوست دارم
***
دنیا اگه خوب اگه بد
با تو برام دیدنیه
باغ گل های اطلسی
با تو برام چیدنیه
***
کاشکی می شد بهت بگم
چقدر صدات رو دوست دارم
لالایی هات رو دوست دارم
حرف و نگا تو دوست دارم
***
مادر.......................مادر

(( پیشاپیش روز مادر مبارک باد ))

این شعر تقدیم به همه مادران زحمتکش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ساراجون می باشد